ΠΡΟΣΩΠΑ

Η Αλεξάνδρα Κ* μάς Κλέβει την Κάμερα

Έπειτα από τις επαναλαμβανόμενες αρπαγές της πολυαγαπημένης μας κάμερας (περιστατικό 1, περιστατικό 2, περιστατικό 3), διαδόθηκε η φήμη ότι την κρατάμε αφύλακτη. Τα λόγια αυτά έφτασαν στα αυτιά της Αλεξάνδρας Κ* που πηγαίνοντας προς το αεροδρόμιο για το ταξίδι της στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο διαπίστωσε ότι δεν είχε πάρει μαζί τη δική της κάμερα και εύκολα βρήκε τη δική μας.

Η Αλεξάνδρα Κ* (@whoisalexandrak) ζει στην Αθήνα και είναι συγγραφέας, σεναριογράφος, κειμενογράφος και αρθρογράφος. Το 2017 εξέδωσε το ιδιαίτερα αγαπητό μας και πρώτο της μυθιστόρημα «Πώς φιλιούνται οι αχινοί». Την περίοδο αυτή μπορείτε να διαβάσετε κείμενά της στην ελληνική Vogue. Όταν πήγαμε να παραλάβουμε την κάμερα από το σπίτι της, μας κέρασε παριζιάνικα σοκολατάκια και συμπάθεια και ακόμα θυμόμαστε και τα δύο.

Αυτό είναι το φιλμ της:

023
Η Μαργκερίτ (αριστερά), ο Ζαν-Πωλ (μέση) και ο Σαρλ (δεξιά) στο διάλειμμά τους, ξεκουράζοντας τα πόδια τους σε μαρμάρινο παγκάκι. Η Μαργκερίτ, ο Ζαν-Πωλ και ο Σαρλ εργάζονται ως φαντάσματα της Παλαιάς Ευρώπης στο Jardin de Tuillerie.

009Πατέρας βγάζει φωτογραφία τα παιδιά του καταμεσής πολυσύχναστης λεωφόρου.
Ο μικρός γιος τον αγνοεί χαμογελώντας στην κάμερα μιας περαστικής.
Πίσω του διακρίνεται η Αψίδα του Θριάμβου.

012Απ’ το τηλέφωνο ακούγεται μια γυναικεία φωνή που λέει:
«Ζαν-Ζακ Υβ Ντεσεβό, είναι αργά πια για μας…»
Από μέσα ακούγονται μωρά που κλαίνε ζητώντας τη μάνα τους.
Γίνεται παύση. Η γαλλική σημαία πλαταγίζει στον άνεμο.

014Νεαρό ζευγάρι νιώθει για-πάντα στην τοποθεσία Παρίσι. Σε 10 χρόνια θα
ξαναβρεθούν σε αυτό το σημείο με τους συζύγους και τα παιδιά τους αλλά με μια
μέρα διαφορά.

018Μπρούτζινη γυναίκα λυγίζει υπό το βάρος μικρού ζεστού κορακιού.

016

«Most of these sculptures represent the body of a young woman which Maillol incessantly reinvented: that of Dina Vierny, the model who became his muse. She was only 15 years old when Maillol met her. She ended up inspiring him until the end of his life. She inherited his work and spent her life promoting it.»


019Βρέθηκαν στο Happn.
Έζησαν μαζί για ένα σαββατοκύριακο.
Μετά εμφανίστηκαν οι εξαφανισμένοι που κι οι δυο περίμεναν να εμφανιστούν.

020Μεσήλικη γυναίκα κοιτά το άγαλμα της Αρτέμιδος.
Κανείς γύρω δεν εντοπίζει την ομοιότητα των δύο γυναικών.
Ο γλύπτης ζει σήμερα με μια ύστερη εκδοχή του αγάλματος.
Η ίδια ζει στην απέναντι πολυκατοικία με τον συλλέκτη σύζυγό της .
Το σκυλί, ένα ουίπετ που πόζαρε τότε ως ελάφι, έχει πεθάνει.

022

Υπερήλικη ψάχνει για φαγητό στα σκουπίδια του πάρκου.
Βρίσκει ένα γυναικείο χέρι κι ένα πόδι Κενταύρου.
Περήφανη, τα βράζει και τα σερβίρει στον γιο της.

«Δεν τρώγεται αυτή η μαλακία» φωνάζει αυτός και πετά το φαγητό στα σκουπίδια.

024
Έφιππη δεσποινίδα βλέπει σε ατελείωτη λούπα τη μάνα της, ένα έφηβο ζευγαράκι
να χαϊδεύεται αμήχανα, ένα γηραιό ζευγάρι να αλληλοϋπαβαστάζεται, δυο άδειες
καρέκλες και ένα κοράκι. Αρνείται να κατέβει για χρόνια.

0029
Νεόνυμφοι τουρίστες στο ερωτικό Παρίσι, μέσα σε πίνακα του Μαρκ Σαγκάλ που
αναρωτιέται αν είναι ο πρωτότυπος ή ένα τρικ για τους τουρίστες, μέσα σε βιτρίνα
γκαλερί της Rue Saint-Honore. Πίσω τους, δυο τεράστιες Meninas, ιδανικές για χωλ εξοχικής κατοικίας στην Αντίμπ ή τις Σπέτσες, περιμένουν καρτερικά το ζευγάρι συνταξιούχων που θα τις πάρει υπό την σκέπην του.



Ευχαριστούμε την Αλεξάνδρα Κ* που μας επέστρεψε την κάμερα.




σύλληψη concept: Αστέρω, Σελέστ
επεξεργασία εικόνας: Καραγιαννό  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *